wtorek, 21 maja 2013

Moje skarby / My Treasures

W moim cotygodniowym poście dla Craft4You przedstawiłam dzisiaj swoją interpretację kolejnego wyzwania, tym razem poświęconego tematyce dziecięcej, a wymogiem jest również użycie guzika i ćwieka. A oto ramka, którą przygotowałam:
In my weekly post for Craft4You I shared today my intepretation of the newest challenge, this time devoted to kids' theme with the additional requirement of using buttons and brads. And here's the frame I created:


Baza to zwykła, tania, plastikowa chińska ramka, i chociaż zrobiona nad podziw starannie i trzyma kąty proste ;-)), to i tak nie mogła taka pozostać ;-)Najpierw okleiłam boki taśmą washi TH:
The base is just an ordinary, cheap plastic Chinese frame, and even though it was made surprisingly carefully and kept the right angles ;-)) I still couldn't leave it like that ;-) First of all I wrapped all the sides with TH washi tape:


...a potem wcisnęłam wszystko, co mi się nawinęło pod rękę ;-))
...and then I squeezed in anything I could lay my hands on ;-))


  

Większość elementów metalowych pomalowałam akrylówkami, a potem przetarłam papierem ściernym, by wydobyć detale. Prawie jak patyna ;-)
I painted most of the metal elements with acrylic paints and then sanded with emery board to get the shiny details. Looks almost like patina ;-)


Tytuł ramki to połączenie naklejek i ozdobnego suwaka:
The title of the frame is a combination of alpha stickers and a decorative zipper:


Na blogu Craft4You znajdziecie podlinkowane do sklepu materiały, zapraszam również do udziału w wyzwaniu :-)
On the Craft4You blog you can find linked products, I also encourage you to take part in the challenge :-)

9 komentarzy:

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Wspaniałe te Twoje skarby!
Ramka także przepiękna!
pozdrawiam
Mimowolne Zauroczenia

Ludkasz pisze...

No wow!!! Szczękę zbieram:)

Hogata pisze...

Dodatki u Ciebie są niezwykłe, zawsze podkreślają idealnie charakter Twoich prac :)

Chimera pisze...

Przepięknie jest, z klasą :)

Unknown pisze...

Cudnie! Każdy detal cieszy oko :) Przepięknie :)

Pozdrawiam,
Malowany Imbryczek
*******************************
Zapraszam na moje candy:
http://malowanyimbryczek.blogspot.com/2013/05/candy-niespodzianka.html

Alicja w krainie papieru pisze...

Wspaniały scrap i świetne dodatki :)

elpimpi pisze...

FANTASTYCZNA! Idealnie przemieniałaś tanią plastikową ramkę w CUDEŃKO!!! Genialnie dobrane detale! Patrzę i patrzę i wciąż odkrywam nowe 'smaczki' :-)

Jadwiga pisze...

Cudownie przekształcona ramka- mało kto by się domyślił, że taniocha ;)
Po prostu FANTAZJA!!! ;)

Barbara pisze...

Niesamowita praca,wszystko mi się w niej podoba :)