wtorek, 6 marca 2018

Love - My Creative Scrapbook

Kolejny layout dla My Creative Scrapbook z marcowego kitu Limited Edition - nadal chłopięcy, ale już z kwiatami ;-) 
The next layout I created for My Creative Scrapbook using the March Limited Edition kit - still a boy page, but I did use flowers this time ;-)


Tym razem na mocno foliowanym tle naniosłam czarnym gesso wzór z maski i ułożyłam kompozycję z motywów kwiatowych wyciętych z jednego z arkuszy, die-cutów i naklejek, a pod zdjęciem umieściłam...opakowanie po die-cutach ;-) Na nim nastemplowałam journaling. Cekiny dodają całości jeszcze więcej blasku:
This time I used a heavily foiled background paper and applied the stencil pattern with black gesso. I arranged cut-out flowers, die-cut elements and stickers and matted my photo with a... back packaging of the die cuts set ;-) and stamped my journaling onto it. Sequins give even more glam to the page:





Pomimo wielu warstw layout jest zaskakująco płaski, co bardzo ułatwi jego przechowywanie ;-) A Wam jak się podoba? 
Miłego dnia!
Despite many layers the layout is surprisingly flat which will make stroing it much easier ;-) And how do you like it?
Have a nice day!

Brak komentarzy: