piątek, 8 grudnia 2017

All I Want For Christmas - My Creative Scrapbook

I wreszcie ostatni z serii layoutów, jakie zrobiłam z materiałów grudniowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook:
And finally, the last layout of the series I made using the December Limited Edition kit by My Creative Scrapbook:


Podobnie jak w poprzednim layoucie, w tle papiery Blue Fern Studios, a papierowe motywy wycięte są z arkuszy Bo Bunny i ułożone wraz z kwiatami wokół zdjęcia. Tym razem dodałam coś spoza zestawu: falistą tekturkę i sztuczny śnieg ;-)
Like in the previous layout, I used the blue Fern Studios paper for the background and paper motives I cut out from the Bo Bunny sheets and arranged around the photo adding some flowers too. And this time I sued something from outside the kit: corrugated cardboard and faux snow ;-)



Do cudnego konika jakby wyjętego ze świątecznej karuzeli dodałam wycięte prezenty - poszczególne elementy, podklejone piankami różnej grubości, dają świetny efekt przestrzenny:
I added cut-out presents to this gorgeous horse that looks as if taken out of the holiday carousel - I mounted the elements on foam dots of various thickness for some great dimensional effect:



I to już wszystkie layouty - co więc pozostało? Oczywiście, kartki z resztek :-) Zapraszam jutro!
That makes the end of the layouts - so what's left? Of course, some leftover cards :-) Do visit tomorrow!

5 komentarzy:

a.le kartka pisze...

Swietny, bajkowy. Klimat jak z "Dziadka do orzechów", tak mi sie skojarzyło :))

Chimera pisze...

Wspaniały! Taki cieplutki, też mi się skojarzył z "Dziadkiem do orzechów" :)

Oliwiaen pisze...

Hahah, mi też! Chociaż w kolekcji nie ma ani jednego "dziadka" ;-)) Dziękuję, dziewczyny :-)

Nicole Robinson pisze...

Your projects are always to beautiful and inspirational!!

Izzie pisze...

Kolejny piękny :-)