niedziela, 12 listopada 2017

Święta w błękitach / Christmas In Blue

Kartki świąteczne przygotowałam również na mój post DT dla Maja Design, tym razem skupiając się na niebieskiej części kolekcji Joyous Winterdays :-)
I made Christmas cards for my Maja Design DT post too, this time focusing on the blue papers of the Joyous Winterdays collection :-)


Pierwsza z nich, że Świętym Mikołajem, przypomina o radości dzielenia się dobrem z innymi:
The first one, featuring Saint Nicholas, reminds us about the joy of sharing good with others:


Do dekoracji użyłam filcowej śnieżynki, brokatowych listków i kryształków:
I used a felt snowflake, glitter die cut leaves and crystals:



Na drugiej umieściłam stemplowany motyw żłóbka z aniołkiem. Kolorowałam oczywiście Distressami:
The other features the stamped image of the manger and a little angel. I coloured with Distress inks, of course:


Tu również przyozdobiłam obrazek poinsecją i brokatowymi wycinankami oraz kryształkiem ze śnieżynką:
This card is also decorated with a poinsettia and glitter die cuts, and a snowflake crystal:



Miłego dnia!
Have a nice day!

4 komentarze:

a.le kartka pisze...

Piękne! Choć ta ze złóbkiem szczególnie ujmująca :)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję bardzo :-) Mnie też urzeka ten stempel :-)

karolina jeżak pisze...

Obie są prześliczne! Mnie z kolei najbardziej podoba się pierwsza. :)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję Karolino :-) Wiadomo, każdy ma swoje upodobania, cieszę się, że i pierwsza kartka przypadła do gustu :-)