wtorek, 22 sierpnia 2017

W japońskim ogrodzie / Japanese Garden

Dzisiaj coś, czego jeszcze u mnie nie było! ;-)) czyli kartka w stylu japońskim, za sprawą jednej z nowych kolekcji the ScrapBerry's, Japanese Dreams, którą pokazałam w moim dzisiejszym poście na firmowym blogu:
Today I have something I've never shared before! ;-)) that is, a Japanese style card I made using one of the ScrapBerry's new collections, Japanese Dreams, and shared in my today's DT post:


Pomysł na kompozycję powstał na widok papieru, którego użyłam w tle: gałązka kwitnącej wiśni z lampionami. Wycięłam więc kilka elementów z arkusza dodatków i powtórzyłam ten wzór:
I was inspired by the paper that I actually used for the background: a blossoming cherry branch with lanterns. And so I cut out a couple of images from the elements sheet and recreated the pattern:


Pojawił się też wachlarz, który z Japonią kojarzy mi się równie mocno, co kwitnąca wiśnia :-)
I also placed a fan that reminds me of Japan as naturally as the blossoming cherry tree :-)


Białe trójwymiarowe kwiaty wiśni dopasowałam markerami do tych wydrukowanych, malując środki i pręciki:
I customized the dimensional cherry flowers with markers, making them look like the printed ones by colouring the centres and stamens:


Orient kojarzy mi się z przepychem, więc obrazek w centrum umieściłam na kółku wyciętym ze złotego kartonu, a całość podkreśliłam złotymi cekinami. 
Jak myślicie, udało mi się uchwycić styl tego odległego kraju? :-)
Orient for me is richness of colours, so I matted the central image with a decorative circle die-cut from golden metallic cardstock, and accented the design with gold sequins. 
Do you think I managed to capture the Japanese style? :-)

Listę materiałów znajdziecie na blogu SB. Miłego dnia!
Visit the SB blog for a list of supplies. Have a nice day!

4 komentarze:

Chimera pisze...

Śliczna, uważam, że idealnie uchwyciłaś te klimaty :)
Pierwsze zdjęcie jest super!

a.le kartka pisze...

Kartka niezwykła, myślę że każdy oglądający bez najmniejszego trudu skojarzy nawiązania do Japonii. A przy tym jest piękna ☺

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję :-)

karolina jeżak pisze...

Świetna praca, doskonale oddaje klimat tego barwnego kraju! :)