środa, 2 sierpnia 2017

Mąż & Żona / Husband & Wife

W moim dzisiejszym poście dla Scrapki.pl przedstawiam rocznicowy layout dla pewnego małżeństwa:
In my today's post for Scrapki.pl I shared an anniversary layout for a certain married couple:


Tło layoutu stanowi przepiękny foliowany arkusz z kolekcji Wildflower Kaisercraft. By wydobyć w kwiatowy wzór z tła, odbiłam na bloczku kilka kolorów distressów i użyłam ich jak farb akwarelowych:
The background of the layoyt is a beautiful foiled paper from the Wildflower collection by Kaisercraft. To make the flower pattern pop out, I stamped several colours of Distress inks on an acrylic block and used them like watercolour paints:


By nie zasłaniać zbytnio pięknego wzoru, ozdoby skupiłam dość ciasno wokół zdjęcia: elementy papierowe z kolekcji Dom Róż, ozdoby z masy, kamyczki i zawieszka z kolekcji St.Tropez od Primy oraz rozmaite kwiaty:
In order not to cover the beautiful pattern, I clustered the embellishments quite densely around the photo: ephemera from the House of Roses collection, resin embellies, gems and a charm from the St.Tropez collection by Prima and a selection of flowers:





Pod zdjęciem, w ramach journalingu, umieściłam stemplowany cytat:
I also placed a stamped quotation under the photo, as my journaling:


Jestem naprawdę zadowolona z efektu końcowego - a Wam jak się podoba?
I'm really happy with the final result - and how do you like it?

Podlinkowane do sklepu materiały znajdziecie na Scrapkowym blogu. Miłego dnia!
Visit the Scrapki blog for a list of supplies linked to the store. Have a nice day!