piątek, 4 sierpnia 2017

Dziewczyny też lubią jeans ;-) / Girls Love Jeans Too ;-)

Niedawno pokazywałam Wam męskie kartki z cudownej kolekcji Denim & Friends od Maja Design  - a dzisiaj mam przyjemność przedstawić kartki bardziej kobiece, choć z tej samej kolekcji :-)
Some time ago I shared masculine cards I made using the gorgeous Denim & Friends collection by Maja Design - and today I have the pleasure to present cards in a more feminine style, though using the very same collection :-)


Do pierwszej kartki wybrałam delikatne papiery w turkusach:
I chose delicate turqouise papers for my first card:


Napis nastemplowałam bezpośrednio na tle, embossowałam złotym pudrem i podkreśliłam ramką z wykrojnika:
I stamped the sentiment directly on the background, embossed it with golden ep and then accented it with a die-cut frame:


Kompozycję kwiatową umieściłam tm razem w górnym rogu, na ozdobnie wycinanym panelu. Sznureczek, ornamenty z tekturki i metaliczne złote perełki dopełniają całości:
This time I placed the flower cluster in the upper corner of the card, on a mounted panel. String, chipboard ornaments and golden metallic pearls complete the design:


Druga kartka ma bardzo podobną kompozycję i delikatną, kremową kolorystykę z akcentem granatu:
The other card has a very similar design and a delicate, ecru palette with a touch of dark blue:


Kwiaty umieściłam w obu narożnikach, a stemplowany na kalce embossowany napis znajduje się pomiędzy nimi:
I placed the flower clusters in both corners and the embossed sentiment stamped on vellum is between them:



A która Wam się bardziej podoba?
Which one do you like more?

W moim poście na blogu MD znajdziecie listę materiałów, a tymczasem - miłego dnia!
Visit my post on the MD blog for a list of supplies, and in the meantime - have a nice day!

5 komentarzy:

Craftfanka pisze...

Fantastyczne kartki:)

AniaTworzy pisze...

no obie cudne ale moje serce skradla ta pierwsza ! cudowne kwiaty !

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję :)

Arleta pisze...

przeswietne kartki

Martyna Siekirka pisze...

Nooo nie, nie bądź taka BRUTALNA! Nie każ wybierać, KTÓRA LEPSZA, Obie cudne.