środa, 5 lipca 2017

Gdy jeden to za mało ;-) / When One Is Not Enough ;-)

Najnowsza kolekcja Maja Design, Denim & Freinds, jest fantastyczna! W tonacji niebiesko-brązowej, pełna motywów idealnych do prac o męskiej tematyce - po prostu świetna! Jak tylko przestałam wąchać i macać, zabrałam się do cięcia i powstał ten layout:
The latest collection from Maja Design, Denim & Friends, is simply fantastic! In the blue and brown palette, filled with patterns perfect for masculine projects - just gorgeous! And as soon as I stopped smelling and touching, I took to cutting and made this layout:


Na pięknym tle mapy półkuli umieściłam zdjęcie i dodałam ozdoby: papierowe słomki:
I placed my photo on the beautiful hemisphere map paper and added embellishments: paper straws:


...kwiaty muśnięte złotą farbą i zawieszkę z tekstem:
...flowers brushed with gold paint and a metal charm:


...oraz tagi wycięte z papierów i tytuł ze złotych piankowych naklejek:
...and hand-cut tags and the title made with gold foam sticker letters:


Po drugiej stronie arkusza bazowego jest mapa drugiej półkuli...czy mogłam poprzestać na jednym layoucie? ;-))
There's the other hemisphere map on the other side the my background paper...could I just stop here? ;-))


Tu również dodałam kwiaty i tagi:
I added flowers and tags too:


W roli tytułu wystąpił klucz chomikowany wieki ;-)
For the title I used this key I stored foreved ;-)


A journaling też powstał z piankowych literek:
And the journaling is also made with foam sticker letters:


Na pierwszy rzut oka tego nie widać, bo mapy są po obu stronach arkusza, ale kiedy ma się dwa, widać, że idealnie do siebie pasują ;-) 
It may be difficult to notice at the first sight because the maps are on both sides of the same paper, but when you have two you see immediately they match perfectly ;-)


I tak powstał mój pierwszy podwójny layout :-) Jak Wam się podoba?
Szczegóły materiałowe znajdziecie w moim dzisiejszym poście na blogu Maja Design.
And thus I made my first double page ever :-) How do you like it?
Supplies details are in my today's post on the Maja Design blog.

6 komentarzy:

Dorota pisze...

Bardzo mi się podoba ;)
Świetnie wyszło :)
https://melodiapasji.wordpress.com/

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję :)

GosiaMachynia pisze...

Wow strasznie mi się podoba :) Świetne !!!

karolina jeżak pisze...

Przepiękne! :)

a.le kartka pisze...

Ogladalam nowa kolekcję papierów ekranie komputera i bardzo mi sie podoba. Scrapy są wspaniale. Podziwiam bo choć mapy wyglądają inponujaco, to wydaje mi sie ze wcale nie jest łatwo miec na nie pomysł. I to podwójny 😀

Oliwiaen pisze...

Dziękuję bardzo - i cieszę się w takim razie, że pomysł na te mapy przyszedł mi do głowy od razu, jak je zobaczyłam :) I to obie :))