środa, 3 sierpnia 2016

Mój skarb / My Treasure

Na mój dzisiejszy post dla Maja Design przygotowałam kolejną pracę z kolekcji Summertime - tym razem to chłopięcy layout:
For my today's post for Maja Design I created another project usign the Summertime collection - this time it's a boy page:


Chociaż zwykle nie używam tylko jednego papieru w tle, uznałam, że ten piękny granat w kropeczki poradzi sobie sam ;-) Z kawałków różnych arkuszy zrobiłam ozdobne tagi:
I don't usually use single sheets for the layout background, but here I decided this beautiful polka-dot navy blue will do perfectly on its own ;-) I made tags from various pieces of papers:



Tytuł to piękna, warstwowa tekturka:
The beautiful layered chipboard piece works as the title:


I oczywiście kompozycja kwiatowa, z dodatkiem koronkowo-kryształowych ozdób i metalowych skrzydeł:
And of course the flower cluster with lace and crystal embellies and a metal wings charm:


Spis materiałów znajdziecie na blogu Maja Design.
Miłego dnia :-)
You will find the supply list is on the Maja Design blog.
Have a nice day :-)

Brak komentarzy: