piątek, 22 lipca 2016

Moja gwiazdka ;-) / My Shooting Star

A skoro już otworzyłam Primowe zapasy do wczorajszej kartki, to od razu powstał layout do lipcowej mapki:
Having opened the Prima box for the yesterday's card, why not making a layout following the July sketch?


Starałam się oddać mapkę, która kojarzy mi się ze stylem clean&simple, chociaż jestem w nim raczej słaba ;-) Postanowiłam zachować motyw gwiazdek z mapki:
I wanted to keep the rather clean&simple style of the sketch, though I'm quite poor in it ;-) I decided to use the star motives from the sketch:


 ...a tytuł z maski pasował idealnie ;-)
...and the stencil title fits perfectly ;-)


Ale kilku kwiatkom nie mogłam się oprzeć ;-)
But I just couldn't do without a couple of flowers ;-)


I jeszcze kilka detali:
Some finishing details:


I siódmy miesiąc odhaczony :-) Chyba powinnam zacząć jakąś dietę, albo regularne ćwiczenia, skoro tak dobrze mi idzie z tym postanowieniem! :-)
And so, the seventh month can be ticked off :-) I think I should start a diet or some regular exercise if I'm so good with resolutions ;-)

3 komentarze:

Panna z Bagien pisze...

Jest piękne :)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję bardzo :)

el pisze...

och ...........gwiazdka urocza . Pomysłowo