sobota, 23 lipca 2016

Layout ze stemplami (i kursem) / Layout With Stamps (And A Tutorial)

Dzisiaj przypada moja kolej na kurs dla Lemonade - postanowiłam przygotować coś prostego, nawet dla początkujących, a mianowicie layout z wykorzystaniem stempli. Bo stemple są nie tylko do kartek ;-)
Today is my turn to share a tutorial for Lemonade - this time I decided to show something easy, even for the beginners, i.e. a layout using stamps. Stamps are not for cards only, after all ;-)


Najpierw odbiłam "szytą" ramkę wokół zdjęcia...
I firsr stamped a frame around my photo using the faux sew stamp:


...podobnie ozdobiłam kawałki papierów pod zdjęcie:
...and did the same with the pieces of papers to mat the photo:


...i tag z "journalingiem":
...and the "journaling" tag:



Tagi zrobiłam też z wyciętych motywów z paska mini dodatków:
I also made tags using the cut-out motives from the mini elements strip:


Zainspirowana naklejkami z kolekcji Watercolour My World, postanowiłam zrobić podobny tytuł używając stempla i różnych kolorów pudrów do embossingu:
Inspired by the Watercolour My World stickers, I decided to make my own title using a stamp and several colours of embossing powders:



Embossowany tytuł wycięłam i obrysowałam czarnym cienkopisem:
I cut out the embossed title and traced it with a black gel pen:


Embossowałam też motyw plastra miodu na arkuszu bazowym:
I also embossed the honeycomb pattern on the background sheet:


Pozostało tylko ułożyć kompozycję:
Then I only needed to arrange my design:




...i dodać kilka ozdób i brokatowych kropelek:
...and add some embellishments and glitter splashes:




...i gotowe :-)
Na blogu Lemonade znajdziecie spis materiałów - a tymczasem miłego dnia Wam życzę!
...and done :-)
You will find the linked supplies list on the Lemonade blog - and have a nice day :-)

5 komentarzy:

Matilde pisze...

Wspaniałe LO!

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Przepiękne LO :)

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję :)

el pisze...

cudowna kolorystyka

marta.szymanska pisze...

przecudne LO. fajnie że pokazałas krok po kroku ;) inspirująco ;)