środa, 25 maja 2016

Dla Mamy / For Mum

Już jutro Dzień Mamy, dlatego na mój post dla Lemonade przygotowałam odpowiednią kartkę :-)
Tomorrow we're celebrating Mother's Day, therefore for my today's post for Lemonade I created an appropriate card :-)


Użyłam kolejnego wykrojnika do wycinania tła i przygotowałam warstwowe tło:
I used another background die and created a layered background:


Na wyciętym wzorze gałązki ułożyłam kwiaty...
I arranged flowers uppon the die-cut background branch...


Dodałam sznureczki i zawieszkę:
I added some string bows and a charm:


Całość wyszła przyjemnie przestrzenna:
The whole comosition is nicely dimensional:


A jakie kartki podarujecie Waszym Mamom? :-) 
Miłego dnia!
What cards will you give to your Mums? :-) 
Have a nice day!

4 komentarze:

a.le kartka pisze...

Bardzo realnie wygląda ażurowe, gałązkowe tło w kolorze brązowym:) i do tego śliczne kwiaty wiśni :)

mosia pisze...

O rajusiu, jest cudowna! Taka wiosenna, świeża, super!

Ludkasz pisze...

Bardzo pomysłowo! Rewelacyjnie połączyłas kwiaty z wykrojnikowymi "dziurkami". CUdnei to wyszło:)
Ja dla mojej Mamy niestety kartki już zrobić nie mogę, ale za to pomodlić się zawsze:)

Yoasia pisze...

klateczka i ptaszek są wisienką na torcie....