wtorek, 8 marca 2016

Kobieco / A Feminine Card

Na mój dzisiejszy post dla ScrapBerry's - i przy okazji Dnia Kobiet ;-) - przygotowałam kobiecą i delikatną kartkę z najnowszej kolekcji, Juliet:
For my today's post for the ScrapBerry's - and on Women's Day ;-) - I created this feminine and delicate card using one of the latest collections, Juliet:


Ułożyłam warstwową kompozycję z papierów:
I layered some papers:


...a jako główny motyw ozdobny użyłam wyciętego z arkuszy dodatków manekina - a że miał tylko tors, dorobiłam mu nóżkę z różyczek i tekturkowego zawijasa ;-)
...and for the main decorative element I used a mannequin I cut out from the diecuts sheet - and as it only had a torso, I also made a stand for it using mini roses and a chipboard filigree ;-)



Miłego dnia :-)
Have a nice day :-)

3 komentarze:

Arleta pisze...

urocza kartka

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Kobieco i pięknie :)

Janene pisze...

Beautiful as always!!!!