środa, 16 marca 2016

Imagine

Choć słońce coraz częściej pojawia się na niebie, do prawdziwej, ciepłej wiosny jeszcze trochę brakuje. A my się już nie możemy doczekać! I dlatego na mój dzisiejszy post dla Maja Design przygotowałam LO z wiosennej kolekcji Vintage Spring Basics:
Although the sun can be seen more and more often in the sky, there's still some time to a true warm spring. But we can't wait! And so for my today's post for Maja Design I made this LO using the Vintage Spring Basics collection:


Wybrałam bardzo prostą paletę odcieni niebieskiego z brązowymi i czarnymi akcentami, tak by idealnie pasowała do zdjęcia. Wierzchni papier przedarłam ukośnie, odwinęłam nieco brzeg i ułożyłam na bazowym arkuszu, wyznaczając główną oś kompozycji. W powstałej "kieszonce" umieściłam zdjęcie i dodałam kompozycję kwiatową:
I chose a simple colour palette of blue with brown and black accents to match the photo perfectly. I tore the top paper diagonally, folded the edges out and placed upon the background sheet, thus making the main design axis. I put the photo in this "pocket" and added my flower composition.




Z ostatnio zakupionego zestawu stempli Tima Holtza wybrałam tego cudnego ptaszka, wycięłam i "posadziłam" go na brzegu papieru:
I chose this gorgeous bird from the recently bought Tim Holtz stamp set, cut it out and "perched" on the paper edge:


Wyszła całkiem miła przestrzenność ;-)
I got quite a nice dimension ;-)


Listę materiałów znajdziecie na blogu MD - a to jeszcze nie koniec na dzisiaj, zajrzyjcie później ;-)
The list of supplies is on the MD blog - but that's not all for today, pop in later ;-)

1 komentarz:

IWA pisze...

I jeszcze milsza wiosenność! :-)