poniedziałek, 9 lutego 2015

Pełen miłości / Filled With Love

Na fali wyzwania z Walentynkowym tematem w Maja Design, na mój dzisiejszy post przygotowałam layout pełen miłości ;-) Na szczęście moi chłopcy są w tym wieku, że nie wstydzą się (jeszcze!!) okazywać rodzicom uczucie i przywiązanie...i ten scrap to właśnie pokazuje: "Mamusiu, widzisz? Patrzę na ciebie z miłością!" :-)
Following the Moodboard challenge at Maja Design with the Valentine theme, I created this layout filled with love for my today's post :-) My boys are at this age when they are not ashamed (yet!!) to express their affection and attachment towards their parents...as this page shows: "Mommy, see? I'm looking at you with love!" :-)


LO palecie różu, szarości i bieli łączy papiery z kolekcji Nyhavn, A Gift For You i Vintage Frost Basics:
The LO features the colour combo of pink, grey and white and papers from the Nyhavn, A Gift For You and Vintage Frost Basics collections:


Motywem głównym zaś jest serce, których kilka umieściłam wokół zdjęcia, tworząc kompozycję wraz z kwiatami, dodatkami i tekturowym tytułem, który pokryłam warstwą farby Distress i potuszowałam:
The main motif is the heart, the couple of which I arranged around the photo, creating the design together with flowers, embellies and a chipboard title that I covered with Distress crackle paint and inked:




A co Wy sądzicie o różu w "chłopięcych" pracach? :-)
What do you think of pink being used in "boy" projects? :-)

9 komentarzy:

Dobra pisze...

Przepiękna praca. Bardzo mi się podoba. Ja osobiście to trochę się boję że mi nie wyjdzie takie dzieło.

Lilka pisze...

Niesamowity!

Justyna pisze...

Po prostu WOW!

artiza pisze...

cudo ...zachwycam się zawsze Twoimi pracami:)

iluszka pisze...

Fenomenalny!!!

beatakraftuje.blogspot.com pisze...

Scrap jest genialny! Róż idealnie przełamuje szarości, zdjęcie jest fantastyczne a te wszystkie detale wokół trudno zauważyć od razu. Trzeba się Twoją pracą delektować powolutku aby dostrzec wszystkie subtelności, i to jest piękne!

Handmade By Doris pisze...

Zchwycająca praca!

Ludkasz pisze...

W Twoim wydaniu nawet róż może być chłopięcy:)

Janene pisze...

Absolutely beautiful!!!!