wtorek, 17 lutego 2015

Always Together

Na mój dzisiejszy post dla Craft4You przygotowałam LO, który ma być prezentem z okazji rocznicy ślubu:
For my today's post for Craft4You I created  a LO that will be a wedding anniversary gift:


Na tle bazowym papieru nastemplowałam mój ulubiony motyw spękań, użyłam tego samego zdjęcia w dwóch wersjach: kolorowej i czarno-białej oraz dodałam kompozycję kwiatów i elementów ozdobnych:
On the background paper I stamped my favourite rock motif, I used the same photo in two versions: colour and b&w and added a cluster of flowers and embellishments:





Szczegóły "materiałowe" znajdziecie na blogu C4Y. Miłego dnia!
You will find linked supplies on the C4Y blog. Have a nice day!

1 komentarz:

Po-tworzenie pisze...

Skądś ich znam ;) Uwielbiam tę pracę :)