wtorek, 13 stycznia 2015

Together

Wczoraj w Craft4You wystartowało pierwsze tegoroczne wyzwanie z LO na dowolny temat. Moja dzisiejsza inspiracja to również intepretacja styczniowej mapki BAP Primy:
Yesterday the first challenge of this year started at Craft4You, with a LO on any subject. My sample is also an interpretation of Prima January BAP sketch:


Mój scrap to połączenie papierów z kolekcji Epiphany i miksu kwiatów z różnych kolekcji, które pasowały mi do palety kolorystycznej :-) Tło zaś zrobiłam wycinając ramkę z jednego arkusza i nakładając go na drugi:
My LO is a combination of the Epiphany papers and a mix of flowers from various collections, that matched my colour palette :-) I make the background by cutting a frame out of one sheet and layering it over the other:


Na arkuszu bazowym jest piękny motyw klatki z kokardą, ale ramka go przysłaniała - nadcięłam więc ten fragment i "wyjęłam" na wierzch:
There's a beautiful motif of a birdcage with a ribbon bow, but the new frame overlapped it - so I cut it out partly and "took it out" the background:


Potem za pomocą maski i stempla dodałam nowe wzory:
Then using a stencil and stamp I added some more patterns:


Nie mogło oczywiście zabraknąć kwiatów :-)
Of course I couldn't do without flowers :-)


Dodałam jeszcze wycięte z papierów motyle i balony:
I also added butterflies and balloons cut out from papers:


Wyciętej klatce dorysowałam linkę i wisiorek, a motywy na ramce i detalach pokolorowałam Promarkerami:
I hand-drew the line and pendant to the cut-out birdcage and coloured the details of the frame with Promarkers:


Zachęcam Was do udziału w wyzwaniu, a także do zaglądania do mnie, już się nie mogę doczekać, by Wam wkrótce pokazać kolejny LO!
I do encourage you to take part in the challenge, and also to drop in soon, I can't wait to show you my next LO!

4 komentarze:

a.le kartka pisze...

Świetny scrap i wspaniale wykorzystane motywy zanjdujące się na papierach!

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Ależ pięknie :)

kigabet vel Ki pisze...

od ciebie zawsze "wychodzi się" z uśmiechem tym bardziej, że zawsze mam przed sobą twoją uśmiechniętą twarz z naszego ostatniego spotkania :)

Ludkasz pisze...

Pięknie i z klimatem:)