wtorek, 12 sierpnia 2014

Sto lat! - z kursem :) / Happy Birthday! - With Tutorial

W moim dzisiejszym poście dla Maja Design pokazałam torebkę, w której w zeszłym tygodniu wręczyliśmy urodzinowe prezenty mojemu mężowi:
In my today's post for Maja Design I shared the bag in which we gave my husband his birthdya presents last week:


Nie jest to jednak tylko udekorowana papierowa torebka ;-))
But it's not just a decorated paper bag ;-))


Tag jest wysuwany, i służy jako kartka urodzinowa z życzeniami :-)
The tag is removable and serves as the birthday card with wishes :-)




A jeśli chcielibyście zrobić podobny zestaw - oto mały kursik: najpierw docięłam papiery (1), potem na najmniejszych panelach odbiłam ten sam stempel TH w różnych rozmiarach (2), dodałam trochę tekstury (3) i potuszowałam i postarzyłam brzegi wszystkich paneli (4):
If you would like to create a similar set, here's a tutorial for you: first I trimmed the papers (1), then stamped the same image by TH in two sizes (2), added some texture pattern (3) and inked and distressed all edges of the panels:


Najpierw zajęłam się tagiem :-) Chcąc zlokalizować miejsce na kółeczko wzmacniające, skleiłam wszystkie panele i ułożyłam je na bazie (1), odwróciłam i wycięłam dziurkaczem otwór (2). Następnie przykleiłam kółeczko (3) :-) Na koniec ozdobiłam tag tak, by w dolnej jego części nie było żadnych wystających elementów, w przeciwnym razie tag nie wysuwał się gładko (4):
I worked on the tag first. I needed to locate the place for the paper washer, so I layered all the tag panels and placed them over the tag base (1), turned it over and punched through the visible hole (2). Then I attached the washer over the hole (3) :-) Finally I decorated the tag so that there weren’t any elements sticking out in the lower part – otherwise the tag might not slide in and out easily (4):


Następnie zajęłam się dekoracją na torebkę. Skleiłam dwa mniejsze panele i zaczęłam je ozdabiać (1). Ułożyłam trzy kawiaty w zagiętą linię (2), tak, by kwiat na tagu znalazł się pomiędzy nimi, gdy będzie wsunięty (3). A czemu nie skleiłam od razu wszystkich paneli? Bo największy będzie miał kontakt z tagiem i nie chciałam, żeby wsuwanie zakłócały łodyżki kwiatów czy nóżki ćwieka :-) (4):
Then I went on to work on the bag panel. I layered two smaller panels and started decorating them (1). I arranged three flowers in a U-shape line (2), so that the flower from the tag goes in the middle when the tag slided in (3). Why I didn’t layer the largest panel yet? Because it would come into contact with the tag and I didn’t want the flower stems or the brad arms to hinder the tag sliding (4).



Kiedy front ozdoby był już gotowy, dokleiłam największy panel i oto miałam już dwa elementy dekoracji, pasujące do siebie kolorami i stylem :-)
When I finished decorating the front of the bag panel, I layered the largest panel and had two elements of the bag decor matching in colours and style:-)


Pozostało tylko umieścić je na torebce. Złożyłam tag i panel na torebkę razem tak, by kompozycje kwiatowe pasowały do siebie i trzymając je razem, odwróciłam. Następnie przy pomocy taśmy piankowej przygotowałam rodzaj tunelu-prowadnicy dla taga:
Now I just needed to attach the decoration to the bag. I placed the tag under the bag panel so that the flower clusters matched, and holding the two pieces together, I turned them over. Then using the foam tape I formed a kind of sliding guide for the tag, like so:




I gotowe :-)
And that's all :-)


Pamiętacie o candy z Maja Design? Zapraszam :-)
Do you remember about my candy with Maja Design? Join in :-) Miłego dnia!
Have a nice day!

14 komentarzy:

JaneB pisze...

Fajny pomysł !

paauliska pisze...

Piękne kolory i jakie pomysłowe :)

IWA pisze...

Świetny pomysł! Prezentuje się pięknie!

Mój świat kolorów pisze...

Bardzo ciekawy pomysł na opakowanie prezentu, a dodatkowo ślicznie zrobione:)

wiola_c pisze...

ale fajna torebka ze świetnie schowanym tagiem. :)

artiza pisze...

fantastyczny pomysł i rewelacyjny tag:)

piaseiza pisze...

Jaki fajny pomysł,torebka jest świetna!

a.le kartka pisze...

Torebka cudnie męska:))

Ludkasz pisze...

Fantastyczny pomysł:)I świetnie zrealizowany:)

Ludkasz pisze...

Fantastyczny pomysł:)I świetnie zrealizowany:)

dokaem pisze...

Świetny pomysł i wykonanie. Wszystko wygląda tak "lekko" :)

Niebiesko_Oka pisze...

Pięknie ozdobiona torebka! I świetny pomysł z wysuwanym tagiem na życzenia :).

Unknown pisze...

Coś co tygryski lubią najbardziej :)

Drycha pisze...

mrrrrr, fajne zestawienie kolorystyczne, szarość, beż...