wtorek, 8 lipca 2014

Mon Cheri, Je T'aime

Jak zwykle we wtorek, mam dzisiaj pracę dla Craft4You - tym razem interpretacja naszego najnowszego wyzwania, polegającego na użyciu w pracy taga. Ja postawiłam na tagową kartkę z miłosnym wyznaniem :-)
As usually on Tuesday, today I post for Craft4You - this time it's the sample card for our latest challenge with the requirement to use a tag in your creation. I decided to make a tag-shaped card with a declaration of love :-)


Najpierw przycięłam kilka papierów na tło, użyłam też dużej bazy ATC:
Firstly, I trimmed some papers for the background, I also used a large ATC sheet for the purpose:


Na tym tle ułożyłam małe bazy ATC:
On that background I placed small ATC sheets:


...a na nich z kolei - kompozycję powstałą z elementów wyciętych z małych baz ATC (z zestawów Stationer's Desk i Cartographer):
...and on them I composed elements I cut out from small ATC sheets (I used the Stationer's Desk and Cartographer pads):


Nie mogło oczywiście zabraknąć kwiatów - oprócz małych różyczek jest jeszcze kwiat z zestawu Princess - oderwałam najmniejszy kwiatuszek z perłowym środkiem, a pozostałe płatki ozdobiłam ćwiekiem - i tak powstały dwa kwiaty ;-)
Of course, I couldn't do without flowers - apart from mini roses I used a flower from the Princess set - I dismantled it, added a brad to one part and thus made two flowers ;-)


I jeszcze rzut oka z boku na miłą przestrzenność ;-)
A side-look on the yummy dimension ;-)


Miłego dnia!
Have a nice day!

5 komentarzy:

mosia pisze...

piękna karteczka!

Larisa pisze...

What a great job did you do.

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Super. Widzę że nie tylko u mnie klimaty miłosno francuskie ;-)

artiza pisze...

bajeczna...ach

Ludkasz pisze...

wow,rewelacyjna kartka:)