wtorek, 15 kwietnia 2014

Clean & simple w stylu vintage :-) / A Vintage Clean & Simple :-)

Najnowsze wyzwanie Craft4You jest dedykowane miłośnikom stylu clean&simple. Jak wiecie, ja do nich nie należę (a raczej - nie umiem i niezbyt lubię tworzyć w tym stylu, aczkolwiek prace innych jak najbardziej podziwiam!), a w dodatku nie jestem pewna, czy w tym pojęciu mieści się vintage, a tak mi jakoś wyszło ;-)
Our newest challenge at Craft4You is dedicated to all clean&simple fans. As you might know, I'm not one of them (or rather, I don't like and feel competent to create in this style, but of course I admire others' creations!), and moreover, I'm not sure whether vintage can be included in the category, but somehow my card turned out so ;-)


To wszystko "wina" papierów UHK-owych z kolekcji "Zakochany Holmes", z których kartka powstała ;-)
It's all UHK papers' "fault" ;-)) I used the "Holmes in love" collection:


Najpierw chciałam popsikać tło jakąś mgiełką, ale nie mam na tyle wprawy, by gwarantować sobie oczekiwany efekt, dlatego użyłam stempla. Na to odrobina gazy i kompozycja z obowiązkowym kwiatkiem i sznureczkiem:
At first I wanted ot spray the background with some mist, but I'm not skillful enough to guarantee teh expected result, so I used a stamp instead. Then I added some cheesecloth and the composition with the required flower and string:


Mam też nadzieję, że odrobina 3D nie łamie zasad ;-)
I also hope a bit of 3D doesn't break the rules ;-)


PS. Bardzo dziękuję za wszystkie miłe komentarze na temat mojego kącika - a może faktycznie ktoś się skusi na wizytę w realu? Czasem wydaje mi się, że mieszkam na jakiejś scrapowej pustyni, najbliższe spotkania 80 km ode mnie, wrr!
PS. Thank you so much for all nice comments on my scraproom. Perhaps a real visit, anyone?

6 komentarzy:

fussia pisze...

Śliczna, taka delikatna :)

mosia pisze...

przecudna!

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Ja również nie lubię robić prac C&S i również podziwiam innych. A u Ciebie jest co podziwiać ;) Śliczna, delikatna kartka :)

Szydełkiem w oko :) pisze...

piękna ;)

piaseiza pisze...

Cudna! - nieważne w jakim stylu :)

justinel pisze...

Jest przepiękna. Aż nie mogę oderwać od niej wzroku.