wtorek, 17 grudnia 2013

Świąteczny czas / Christmas Time

I to dość dosłownie ;-) jako, że na mój dzisiejszy post dla Craft4You, z inspiracją na nasze najnowsze wyzwanie pod hasłem "Świąteczna ozdoba", przygotowałam shadow-box we... wnętrzu zegara :-)
Quite literally ;-) as for my today's post for Craft4You, with my interpretation of our latest challenge "Holiday Home Decor" I created a shadow-box frame inside ...a clock :-)


Zewnętrzną obudowę okleiłam taśmą washi, pociągnęłam rozcieńczonym gesso i potuszowałam, by uzyskać efekt postarzenia. Gesso z brokatem udaje skrzący się śnieg ;-)
I wrapped the outer part with washi tape, applied a layer of watered-down gesso and then inked to achieve an aged effect. Gesso with glitter imitates glittering snow ;-)


Przykleiłam sztuczne gałązki i owocki i dodałam kilka ozdób:
I hot-glued artificial twigs and berries and added some embellies:




Oryginalna tarcza ze wskazówkami tworzy tło, z dodatkiem kawałka papieru:
The original clock face and the hands now make the background, completed with a piece of paper:


Centralna część to wycięte zdjęcie chłopaków w wersji świątecznej (z sesji z tego albumu):
The central part is a cut-out from a photo of my boys in the Holiday version (from the photo shoot from this album)


I wreszcie na froncie "ośnieżony" płotek z drozdami:
And finally a "snowy" fench with robins in the front:


Na blogu C4Y znajdziecie podlinkowane materiały - zachęcam też do udziału w wyzwaniu :-)
Yu will find linked supplies on the C4Y - I also encourage you to take up the gauntlet :-)

14 komentarzy:

Unknown pisze...

Cudo!

KaroDeco pisze...

Niesamowity! :))

beatakraftuje.blogspot.com pisze...

Przepiękna ozdoba i dekoracja świątecznego domu, zdjęcie chłopców cudne. Niesamowite przedmioty potrafisz stworzyć, a wszystkie "z duszą", pełne uroku, sentymentalne. Trudno przejść przy nich obojętnie...

PaNaKo pisze...

Fantastyczna ozdoba :)

Sylwia-eR pisze...

Urocze!

a.le kartka pisze...

Niezwykły shedow-box

Barbara pisze...

Uwielbiam shadow boxy w Twoim wykonaniu,masz niesamowite pomysły :)

Lakuna pisze...

cudeńko

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Niesamowity efekt osiągnęłaś! Cudo! :)

Monika pisze...

Mega urocze ! ♥

Unknown pisze...

majstersztyk ;)

Fiołeczek pisze...

Uwielbiam Twoje pomysły na dekoracje przestrzenne, są naprawdę wspaniałe :)
Buziole

ANITA pisze...

Невероятно креативно!!!

asia3city pisze...

Boski budziczek... przerobiony na fenomenalną ramkę