poniedziałek, 25 marca 2013

Wiosenny Blog Hop Lemonade!

 

Witam na moim blogu wszystkich uczestników wiosennego blog-hopa Lemonade!
Jeśli dotarliście tu z bloga Anuszki, to jesteście na właściwym tropie :-) Jeśli nie, wróćcie na początek, na blog Lemonade i zacznijcie zabawę!
 
W Lemonade witamy wiosnę nowościami! Jest ich całe mnóstwo:  Wprowadzamy do oferty dziesiątki nowych stempli tematycznych, w tym obrazki, napisy i cytaty na okazję Chrztu św. i I Komunii. Każdy znajdzie coś dla siebie! Oto kilka przykładów:
 
 

Ale to nie wszystko! 
Mamy dwie kolekcje papierów wraz z zestawami stempli i dodatków, naklejki i nowość: dekoracyjne bordery. 
U mnie możecie zobaczyć papiery z kolekcji Vintage Basics









Przepiękne, starociowe wzory w dwóch wersjach kolorystycznych - i co najważniejsze, są tak uniwersalne, że świetnie sprawdzą się i jako element główny, i jako tło prac. A jak Wam się podobają?
 
A teraz czas na słowo- klucz:  
***UTRWALAĆ***
Jeśli jesteście ciekawi kolejnego elementu kolekcji, 
skoczcie do Betik :-)

23 komentarze:

adziamar pisze...

No to jest super
Pozdrawiam

wiola_c pisze...

Piękna kolekcja. :)

el pisze...

papiery są superowe

barbaratoja pisze...

Papiery Vintage sa ekstra!

Ines pisze...

chora już jestem na ten zestaw :D

Iza pisze...

Papiery są śliczne!

franki.ok pisze...

nie omieszkałam zabawić się , kolekcja wspaniała!

Unknown pisze...

coś pięknego,zwłaszcza te nutki i zapiski:))

MAGDA pisze...

previosos papeles y sellos

Madlenia pisze...

wow!super!

Kasia Udalska pisze...

Super beże i szarości! Kolekcje tego typu należą do moich ulubionych :))

Wioletta pisze...

coś czuję że ten zestaw będzie idealny na każdą okazje:)

Madzioza pisze...

Świetne!

Muszelia pisze...

tak, ta kolekcja jest fantastyczna... nie mogłam się oprzeć :)

pomieszane-poplątane pisze...

ciekawa kolekcja:)

mapowska pisze...

Super te nowości! :D

Unknown pisze...

czadowe papierki a stemple miodzio

vena7 pisze...

Wspaniała kolekcja

KoliberArt pisze...

No nareszcie ;-) bo już zaczęłam za Wami tęsknić <3 Nowości wyjątkowe, nie mogę się doczekać, kiedy będę miała je w łapkach :-)

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Świetne nowości! Mam słabość do papierów z pismem odręcznym... :)

Bea pisze...

cuuudny!!!! wstążeczka jaka!!! :)
A papierki już wyoglądałam na żywo - wspaniałe!

eva pisze...

niesmowite, nutki, "strodruki"..INSPIRUJĄCE

Alicja w krainie papieru pisze...

Śliczna kolekcja , szczególnie podobają mi się te z nutami i pismem :))