czwartek, 11 października 2012

Kolory jesieni / The Colors of Fall

Za oknem coraz szarzej, coraz zimniej - w ogóle mam wrażenie, że przysłowiowa polska złota jesień jest z roku na rok coraz krótsza. Tym bardziej więc warto utrwalić ten ciepły, kolorowy czas dla potomności ;-))
It's getting duller and cooler every day - generally, it seems to me the proverbial Polish godlen autumn is shorter and shorter each year. So it's quite important to save this warm, colourful time for future generations ;-))


LO powstał na mój dzisiejszy post dla The ScrapCake, stąd też papiery, jakich użyłam :-) A ponieważ kolory mają grać główną rolę, innych elementów jest niewiele: ozdobne bordery, warstwy, postarzenia i kwiatowo-liściasta kompozycja w jesiennych kolorach:
I created the LO for my today's post for The ScrapCake, therefore I used their papers :-) And as the colorus are supposed to play the main part, there are few other elements: some decorative borders, layers, distressing and a composition of flowers and leaves in autumnal colours:





Sezon grzewczy - niestety, niestety - rozpoczęty.
I pronounce the heating season - alas! - open.

9 komentarzy:

Kasia Udalska pisze...

Ale śliczny scrap! Zachwyca mnie i kolorystyka, i ta kwiatowo-liściasta kompozycja :) Cudo!

Bea pisze...

Pięknie!! Super jesiennie!!!

vivi22 pisze...

sezon grzewczy to najgorszy sezon jaki jest w życiu każdego człowieka... A LO bardzo jesienny bo kolorowy :) Śliczny.

zuziucha pisze...

U mnie sezon grzewczy jeszcze nie rozpoczęty. Scrap piękny.Te kolory są cudowne!

mag pisze...

U mnie nadal ciepło :) A scrap jest właśnie taki ciepło jesienny :)

Avrea pisze...

od razu cielej się zrobiło :)
pozdrawiam
Ag

Ludkasz pisze...

Przepiękny scrap:)

Unknown pisze...

"You are simply the best"
Podz\iwiam Twoje prace od dawna
i są u mnie na 1 miejscu!!!

Alicja w krainie papieru pisze...

Wow cudny!!!! ten zestaw kolorów jesieni jest po prostu boski :))