poniedziałek, 2 lipca 2012

Dużo słońca / A Lot Of Sun

Oj tak, ostatnio na brak słońca narzekać nie można :-) Carol ze swoim wyzwaniem w Lemonade trafiła więc w dziesiątkę - ma być to praca z przewagą słonecznej żółci :-) Oto moja kartka, z tekstem, który zobaczyłam gdzieś już ładnych parę lat temu, i bardzo mi się spodobał:
Oh, yes, we can't complain about the lack of sun lately :-) Therefore Carol hit the nail right in the head with the subject for her challenge at Lemonade - she wants us to create anything provided it's sunny yellow :-) And here's my card with teh sentiment that reads: Lots of sun in every town (it's a paraphrase of an old Polish hit):




A propos słońca - gorrrrrąco pozdrawiam wszystkich, z którymi udało mi się zamienić choćby słówko na sobotnim zlocie!!!! Jakże miło było zobaczyć znajome twarze, ale i poznać osoby dotąd kryjące się za forumowymi/blogowymi awatarami :-) Dziękuję za wszystkie wyrazy sympatii - również w imieniu zachwyconego Kuby, za poratowanie nas łykiem wody (szczególne ukłony w stronę Mamy Latarni Morskiej!), za pogaduchy, za miłe słowa przy pokazie na stoisku Craft4You - pozostaje mieć nadzieję, że za rok spotkamy się w jeszcze większym składzie!Oczywiście, jak ta ostatnia sierota, aparat "przenosiłam" przez cały zlot w torbie, więc fotek będzie mało, i wszystkie pożyczone :-) Tu od Nowalinki, z moją ulubioną szefową Lemonade, Moniką-Żabcią:


Tutaj polska część ekipy The ScrapCake:


4 komentarze:

Po prostu Asia pisze...

Nie tylko Ty aparat cały zlot przenosiłaś w torbie ;)
Bardzo się cieszę, że mogłam Ciebie i Kubę zobaczyć przy pracy, może kiedyś pokuszę się o kolorowanie.
Oczywiście zabrakło mi odwagi by do wszystkich zagadać i niestety tak też było z Tobą, ale za rok na pewno to nadrobię :)
A kartka piękna, niesamowicie pogodna!

Ela pisze...

Male pytanie o pochodzeinia stempla z napisem - jest swietny !

Oliwiaen pisze...

Elu, napis stemplowałam pojedynczymi literkami :-)

Ludkasz pisze...

Świetna kartka:)