sobota, 23 czerwca 2012

Tatuś / Dad

W Dniu Ojca - kolejna praca tematycznie związana z tym świętem - i to samo zdjęcie, które niedawno scrapowałam (Wy też lubicie wracać do tych samych zdjęć? :-)) Tym razem nieco inna paleta kolorystyczna:
On Father's Day - another themed project, and the same photo I created a LO with some time ago (do you like to scrap same photos too? :-)) This time a bit different colour palette:


Szczerze powiedziawszy, nie sądziłam, że te delikatne papiery z kolekcji Songbird sprawdzą się w "męskim" klimacie - ale chyba nie wyglądają tak najgorzej? ;-)
To be honest, I didn't think those delicate Songbird papers will fit the "masculine" climate, but I guess they don't look that bad, do they? ;-)






LO powstało dla Scrapgalerii, jak widać (na blogu znajdziecie linki do użytych produktów), a w kompozycji wykorzystałam czerwcową mapkę Primy.
I created the LO for Scrapgaleria too, and used the composition from Prima June BAP sketch.

4 komentarze:

Alicja w krainie papieru pisze...

Fantastyczny scrap , bardzo mi sie podoba . Pozdrawiam :)

Irena Rysa Maciąg pisze...

niesamowity!

Huma pisze...

Chłopakom do twarzy w każdych kolorach, które Ty tak pięknie zagospodarujesz:)a do zdjęć często wracam, czasem mam wrażenie, że za bardzo;) świetna praca!

Monika Costa Lima pisze...

Very beautiful layout. It's delicate, but the brick texture gives it all the right touch :)