wtorek, 13 marca 2012

Tym razem dla chłopca / This Time For A Boy

Chociaż mam dwóch synów, to kartki chłopięce zawsze stanowią rodzaj wyzwania. Jako, że w paczce DT od Craft4You znalazłam ciekawe chłopięce papiery Crate Paper Toy Box, w dzisiejszym poście inspiracyjnym przedstawiam więc taką chłopięcą  - mam nadzieję - kartkę :-)
Though I'm a Mum to two boys, "boy" cards are always kind of a challenge for me. And as I found in my Craft4You DT box some interesting Crate Paper Toy Box papers, in my Tuesday inspiration post I present a "boy" - I hope - card :-)


Moi chłopcy akurat nie mają nic przeciwko kwiatom czy odrobinie brokatu ("Mamo, narysowałem konia, pobrokacisz mi go?" ;-)), jednak na tej kartce powstrzymałam się od tych cudów :-) Kartka jest prosta, a jej głównymi ozdobami są: "pocztowy" znaczek:
My boys are not against flowers or glitter ("Mum, I have drawn a horse, will you glitter it for me?" ;-)), but I refrainde myself from such embellishments :-) The card is rather simple, its main decorative elements are the "post stamp":


...oraz zawieszka z chomikowanego od stu lat zestawu Timowego "Fragments", z kawałkiem papieru:
...and a charm from a kept-for-ages Tim's "Fragments" set, with a piece of paper:


...i tyle :-)
...and that's all, folks :-)

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Bardzo ładna,elegancka.Pozdrawiam.

vivi22 pisze...

... i wystarczy :)

Klaudia/Kszp pisze...

Świetna. A ta zawieszka - ach!

Alicja w krainie papieru pisze...

Super kartka :)

Bea pisze...

Może i prosta, ale bogata w przefajne wzory na papierach. Śliczna ta "dowieszka" :) podoba mi się! :)
Rozumiem wszystkie rozterki nad pracami chłopięcymi! I zazdroszczę kreatywnych chłopaków - mój to masakra w tym temacie... :(

frogus_80 pisze...

Niby prosta, ale taka elegancka i bardzo mi się podoba.

piaseiza pisze...

Bardzo uniwersalna, na pewno nie tylko chłopcom będzie się podobać.

Marta pisze...

Super, świetne wzory na papierach. takie trochę trójwymiariowe. Ale najbardziej pdoba mi się zawieszka.

skimmia pisze...

Świetna :-)

[Kasia] pisze...

Całość świetnie ze sobą współgra :)

Ludkasz pisze...

świetna:)

Alexandra pisze...

Świetna kolorystyka :) Całość rewelacyjna :)

MILA25 pisze...

Niby prosta ale zachwycająca :)
Świetna ta metka z chłopczykiem .
Pozdrawiam Mili