wtorek, 24 maja 2011

Po męsku / It's a Man Thing

Na dzisiejszą porcję inspiracji dla Craft4You przygotowałam dwie kartki w męskich klimatach - chociaż jestem rodzynką wśród mężczyzn w domu, to i tak trudno mi stworzyć coś jednoznacznie męskiego. Zobaczmy, czy mi się udało...
For today's inspiration post for Craft4You I prepared two "male" cards - though I'm the only woman at home it's still difficult for me to create soemthing definitely "masculine". Well, let's see how I managed...

 

Druga chyba bardziej męska, bo bez kwiatka ;-)
This one, I guess, is more masculine as it doesn't have any flowers ;-)


 
 
 

Nie wiem, czy te kartki są szczególnie "męskie", bo i kobietom się podobają ;-)
Well. I don't know whether those acrds are particularly masculine. some women like them too ;-)

9 komentarzy:

Dawid Trzepizor pisze...

Myślę, że wyszły Ci one bardzo po męsku :) Nawet ten kwiatek jest taki idealnie pasujący :)

Anna Carolina pisze...

Jak najbardziej są MĘSKIE! Czy to zawsze motoryzacja musi być wyznacznikiem męskości? Przesłanie się liczy! Jak dla mnie są rewelacyjne. Pozdrawiam ciepło!

Art_Dorota pisze...

Dla mnie też super :) Zresztą ja jestem fanką Twojej kartkowej delikatnośći, a one też takowa mają, mimo, że męskie

Ludkasz pisze...

Bardzo mi się podobają:)

kobens pisze...

Ta pierwsza cudna!!! :)
Drugiej też nic nie brakuje, ale ta pierwsza mnie łapie za serducho :) :*

kartkomania.com pisze...

Maju - genialne kartki !!!
ta z Paryża dla mnie nr 1 :)

Nowalinka pisze...

Świetne są obie i męskie bardzo, ta pierwsza nawet z tym kwiatkiem, bo kwiatek przygaszony taki, stonowany :)

edit pisze...

tak pierwsza jest genialna!!! obie męskie i owszem, i brawo za tak wprawne wycinanie!!!

Amy Sheffer pisze...

Two beautiful cards! The first one is breathtaking! Love that sentiment! The second one, yes, is a bit more traditionally masculine, with the hardware, colors, and such, but really, both have universal appeal! Love you work!!