czwartek, 31 marca 2011

Wiosenne urodziny / A Spring Birthday

Muszę przyznać, że ta forma kartki cieszy się dużym powodzeniem - chyba tylko przepiśników zrobiłam więcej ;-)) Mam nadzieję, że ta, wiosenna, spodoba się Jubilatce :-)
I have to admit this form of a card is quite popular among my clients - I guess it loses only to recipe books :-) I hope the birthday lady would like this spring one :-)

 
 

Idę zrobić sobie wielki kubas herbaty malinowej - oczywiście jak wreszcie pojawiło się słońce, natychmiast musiałam zachorować :-((
Now I'm going to make a big mug of raspberry tea - of course the moment the sun appeared I HAD to fall ill :-(

19 komentarzy:

ArtIs pisze...

Spodoba się na pewno bo jest piękna! Szybkiego powrotu do zdrowia życzę!

Chimera pisze...

Jak się nie spodoa, co jest niemożliwe, to możesz mi ją przysłać :)
Zdrowia życzę!!

IWA pisze...

Piękna jest, świetne te wywinięcia!
Zdrówka!

rena1001 pisze...

przepiękna kartka !!! Jubilatka na pewno będzie zachwycona :)
Szybkiego powrotu do zdrowia!

Bellaidea pisze...

Czy obiecasz mi taka na 80te urodziny? :), piekna!

kasia123 pisze...

Śliczności, nie musisz się martwić na pewno będzie się podobać.

madebyviva pisze...

Perfekcyjna! Dopieszczona w każdym calu! Jubilatka będzie zachwycona bez dwóch zdań!

Hogata pisze...

Bardzo elegancka, idealnie dobrana do okazji.
Zdrówka Ci życzę!!

Joasiunia:) pisze...

Przecudowna jest!!!!!!!!

Co do herbaty-witaj w gronie! Wypiłam ich dzisiaj z miodem, maliną i cytryną oj dużo dużo. Też mnie choroba złapała:( Więc łączę się w chorobie... I zdrówka życzę!:)

Natka pisze...

Dołączam się do życzeń powrotu do zdrowia i do opinii, że kartka jest przepiękna!

Gucinka pisze...

Jak widac gorsze samopoczucie nie wpływa na jakość prac :-) Cudna karteczka! Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

Dawid Trzepizor pisze...

Kartka jak zwykle przepiękna :) Życzę powrotu do zdrowia ;)

Dobra pisze...

Przepiękna praca, prezentuje sie wspaniale.
Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

monia pisze...

Piękna kartka:)
Pozdrawiam i zdrówka zyczę

Ludkasz pisze...

Przepiękna kartka:)

Ludkasz pisze...

Zdrowiej szybko:) Mnie też coś wzięło:)Poleżymy sobie obie:)

Karolina pisze...

czy się spodoba?? jejku jest bombowa po prostu. Dawno się nie zachwyciłam żadnym scrapem tak bardzo :)

Μαριάννα pisze...

ΑΑΑΑΑΑ! ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ! ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ!

Pampuch pisze...

Piękna !!! Lubię takie kolorki no i to pudełeczko.....

Zapraszam do siebie na kursik (wielkanocny)

http://pampuchowo.blogspot.com/