wtorek, 1 września 2009

CD folder

Tym razem przedmiotem wymiany między dziewczynami z Piaskownicy był folder na CD. Wylosowałam Ki i postanowiłam zrobić dla Niej folderek z wykorzystaniem papierów Wintaż (uwielbiam!) i stempelka, takoż z kolekcji ILS. Najbardziej cieszę się z tego, że Obdarowanej się spodobał :-)
Pozostałe foldery możecie zobaczyć w Piaskownicy - polecam, zestaw pełen rarytasów!


This time Piaskownica gals decided to swap CD folders. I drew Ki, and made a folder using the Wintaż collection (love!) and a stamp, alspo from ILS. The greatest pleasure was to learn Ki liked it :-) You can look at the other folders here - it's really an eye treat!











11 komentarzy:

Rybiooka pisze...

CUDO!!

1. Papiery !
2. Wszelkie spękania, kwiatki, kropki
Maja wyszło cudnie !!

Kamilcia_W pisze...

wooow...rozmiękłam się i dlatego słów mi brak
cudo

Zielona pisze...

Boski!!

pasiakowa pisze...

Wow! Wyszedł fantastycznie!
Niesamowite ile tu zmieściłaś różnych smaczków :)

Magdalena Przybytek pisze...

Piękne wykonanie i dużo wspaniałej pracy przy szczegółach ;)

Ludkasz pisze...

Piękna praca:-)

Anonimowy pisze...

piekny starociowy styl... uwielbiam takie klimaty! mam pytanie: czym zrobilas kropeczki na tytułowym kole?

pozdrawiam,magda.
www.magdamatraszek.blox.pl

paperina pisze...

Piękny!

Oliwiaen pisze...

Dziękuję Dziewczyny :-))

Magdo, kropeczki zrobiłam Glossy Accents, ale w tańszej opcji można spokojnie użyć kleju Magic, nie przejmując się, że zanim wyschnie, jest biały ;-)))

magda.matraszek pisze...

dziękuję za podpowiedz, spróbuję z klejem magic,zobaczymy co z tego wyjdzie... :)

pozdrawiam, magda.

kigabet vel Ki pisze...

jeszcze raz doczekuję za folder .. jest cudny !!!

ps: pozwoliłam sobie wstawić jedno z twoich zdjęć - oczywiście dałam linka :) mam nadzieje, że się nie pogniewasz ...